JellyPages.com

*!milaQalisya!*

*!milaQalisya!*

Friday 1 May 2015

APA?!! ALIEN DALAM ISTANA


"Malam tu Acik Melly balik rumah dengan membawa sesuatu di tangannya. I think i have seen this before...but where yer..." Hachiko bermonolog sendiri..............................



HEI AWOK?!.....pendatang asing dalam rumah Acik Melly...kitew tak pernah jumpa awok sebelum ni....Awok ni alien ker...nape rupa awok tak sama macam kitew....dan awok duduk dalam apa tuh...kenapa ada belon-belon je dalam tu......




Aku perhatikan aje benda aalaah nih... Aku tengokkan aje perangai korang ni... Aku usha aje gerak geri korang ni....




Alamak baru ingatlah... Acik Melly pesan tadi jangan kaco benda alah ni.. Tapi aku lupalah kenapa Acik Melly bagi warning sampai tak bagi aku godek-godek benda alah depan mata aku.. Dah la pendatang asing... Aku yang sah permastautin dalam rumah ni pulak yang kena warning.. Tak boleh jadi ni......




HEI AWOK?! korang saja je kan nak jadi femes kat sini. Nak tarik perhatian Acik Melly kan. Kau orang tahu tak aku ni KING dalam istana kecil ni. 




Eh-eh-eh.... boleh pula diorang ni buat pekak badak je... Badak pun tak pekak macam diorang sebab badak ada la juga telinga macam aku. Diorang ni mana ada telinga!!! arrrrgggghhhhhhhh.... Sah memang diorang ni alien...!




Baik aku selamatkan Acik Melly dan istana kecil aku dari dimusnahkan oleh alien ni... Walaupun diorang kecil, tapi aku yakin mesti diorang ada senjata yang diorang sorok dalam benda hijau yang goyang-goyang tuh....!




Jap..jap.. Macam mana aku nak bawa keluar benda alah ni.. Dan lah Acik Melly saip pesan tadi tak bagi aku kaco benda alah ni... Tapi bukan aku nak kaco pun.. Aku nak selamatkan Acik Melly jer dari alien ni.. Diorang mesti ada niat jahat datang sini..




Korang tengok..korang tengok.. Dah la tak ada kaki dengan tangan tapi boleh gerak-gerak pulak.. Tangan aku dah gatal tahap dewa nak tangkap diorang nih...




Ermm... baik! masa untuk bertindak demi keselamatan Acik Melly dan Istana Beta juga....




Action kamen... Dengan Kuasa Bulan Akan Menghukummu...











Tiba-tiba.......,


" HACHIKO...!!!!! JANGAN KAU MAIN IKAN TU.. ACIK MELLY BARU JE BELI KAT PASAR MALAM TADI... ACIK MELLY DENGAR YER APA YANG KAU BISING-BISING KAT DEPAN TUH.. TAKDE MAKNANYA ALIEN BAGAI SEMUA TU..."




Ikan rupnya... mana la nak tau..
slalu bagi tak gerak-gerak macam ni pun...
tak pasaal-pasal aku yang kena marah....



No comments:

Post a Comment