JellyPages.com

*!milaQalisya!*

*!milaQalisya!*

Thursday 7 May 2015

Kepulangan yang dinanti


Setiap kali aku balik dari kerja, situasi beginilah yang terjadi... Masa ni aku baru je nak adjusted parking kereta. Then bila nak undurkan kereta, tetiba mata aku ternampak susuk tubuh sekor makhluk yang sangat aku kenal.




Gambar ni aku ambil dari pandangan hadapan. memang rutin Si Ryu ni kalau dengar ja enjin kereta aku mesti dia dah parking dulu depan rumah tu..





This time pandangan sisi yang mana aku masih berada dalam kereta lagi. Nampak tak muka dia tuh, menanti dengan penuh sabar kan ;-)






Yosh!! Ryu tunggu Acik Melly balik ya. Nanti Acik Melly bagi upah ok. Ryu nak makan Dry Food atau Wet Food ni





Betul ke ni Acik Melly.. 0_0 bestnya.. Pilihan Ryu mestilah Evo Kitten Wet Food. Sedap tau Acik Melly. Terasa Ayam Turkey je bila kita mamam... Nyum..Nyum..Nyum... cepat la masuk rumah Acik Melly kita nyidam dah ni.





Amboi Acik Melly tak tahu pulak kucing pun boleh ngidam. Yang lagi Acik Melly konfius sekarang ni kamu tu bukan jantan ke. Ngidam-ngidam ni orang perempuan ngandung je tau. 





Alah Acik Melly ni, tengok perut la.. Memang betul kita tengah ngidam ni.. Cepat la sikit buka pintu tu ke nak kita yang tolong buka kunci pintu nih. 





Amboi kau gaya macam boleh pegang je tangan tu dengan kunci ni. Suruh basuh pinggan makan pun belum tentu pass ada hati nak tolong buka pintu ni ye..

Alah Acik Melly ni orang gurau je lah. nak tolong angkat handbag Acik Melly memang tak lepas tu yang kita offer nak buka kunci pintu tu.





Ada-ada je kamu ni. Ye la jom masuk. Jangan lupa baca Bismillah dulu dan bagi salam sebelum nak masuk.






No comments:

Post a Comment