JellyPages.com

*!milaQalisya!*

*!milaQalisya!*

Tuesday 17 February 2015

Internet VS Kucing.. Who's Win??

Mungkin ada di kalangan korang yang pernah baca entry ni sebab aku pun copy and paste dalam blog  aku sebab bila aku rasa aku nak baca dialog antara kucing dengan dunia blogger aku tak payah susah-susah nak cari page blogger lain... Jadi dengan ini aku share apa yang aku jumpa dalam blogger lain yang sangat sweet untuk tatapan umum...



Yang menariknya entry kali ni sebab aku rasa macam terkena pada zaman sekarang ni mana tak nya sejak-sejak smartphone menonjolkan diri, rata-rata rakyat Malaysia sekarang sibuk dengan dunia Cyber mereka. Sampai aku pernah terfikir, kalau dulu orang-orang yang pergi ke Jabatan Kerajaan atau Pejabat Pos saling tegur-menegur bila duduk bersebelahan. Tapi tidak lagi sekarang yang mana masing-masing hanya bertegur melalui bunyi phone di hujung jari...






























































No comments:

Post a Comment