JellyPages.com

*!milaQalisya!*

*!milaQalisya!*

Wednesday 4 February 2015

My First Kitten

hai n Assalamualaikum...~~

hari ni mari kita berkenalan dengan anak bulus yang sangat comei nie..~~
Okey, nama dia HACHIKO aku ambil dari kisah seekor anjing yang sangat setia dengan tuannya..
nick name dia CHIKO sebab aku suka ade bunyi ICHI ni..~~ almaklumlah aku terpengaruh dengan katun BLEACH watak utama KUROSAKI ICHIGO..~~weeee.........

 ni la dia HACHIKO  yang encem

Macam dah lari tajuk je kan...
Actually buat blog ni utk suke2 sendri jer... disamping dapat share info dan mengambil info daripada blogger lain... Tapi fokus utama tetap pada kisah KUCING aku yang bernama HACHIKO nie..~~

First aku ambil dia aku xtahu yang dia nie cirit budaknya.. almaklumlah dulu bela kucing kampung je yang x banyak kerenahnya... tapi ni la first time aku ambil kucing jenis MAINE COON.

Seminggu aku bela dia agak penat juga la sebab dia cirit teruk..! habis tilam tempat tidur aku kena "poo" dia. Tu lah pengalaman malam pertama aku dengan Chiko... Nasib la esok nya hari ahad aku pun tak kerja so boleh buat sesi regangan badan kat rumah.

Nak jadikan cerita aku memang takut nak jaga Chiko masa tu sebab xde pengalaman jaga kucing sakit langsung seumur hidup sampai 2015 ni.. Jadi time tu aku ambil keputusan untuk parking dia rumah kawan aku dulu sebab aku risau dia tinggal sorang2 bila aku pergi kerja siang hari....

Cerita seterusnya to be continue the next chapter.............

No comments:

Post a Comment