JellyPages.com

*!milaQalisya!*

*!milaQalisya!*

Monday 16 February 2015

PerMulaan SeBuah CeRita....


Tajuk cerita kali ni patut nya aku buat masa mula-mula nak tulis blog dulu. tapi time tu aku excited nak tulis pasal kucing aku, so aku hold dlu lah. Anyway, blog aku ni simple ja. Memang aku buat blog ni khas untuk diri aku sendiri berkenaan apa yang aku buat hari-hari dalam hidup aku. Daripada memori tu lama-lama hilang why not aku adaptasikan dalam bentuk blog at least nanti bila aku baca blog aku ni, terkenang lah kisah lama tak gitu.....



Aku sendiri pun dah lama nak try buat blog sendiri ni. Tapi baru sekarang berkesempatan. Untuk Blog aku kali ni, aku lebih fokus pada haiwan peliharaan aku Si Anak Bulus Yang Comel. Sambil-sambil tu mungkin aku boleh share sedikit info yang mana aku sendiri mengalami, merasainya. Terutama dari segi PENJAGAAN, PERAWATAN & PEMELIHARAAN Si Anak Bulus.


Mungkin blog yang aku cuba cipta ni dah ramai sangat orang yang terlebih dahulu buat pasal kucing ni. But for me its not too late to share about our feeling.... If u want to read dipersilakan but if you are not interested never mind i tak paksa u... Hehehe... Bagi yang sudi singgah, terima kasih diatas sokongan anda... ^_^

kalau bab-bab design blog ni mmg aku fail lagi la, ni pun gagah blaja dlm YouTube. Tapi kalau bab baca blog orang memang aku la champion.  Coz aku memang suka skodeng blog orang, tapi yang melibatkan kucing sajalah. Gosip-gosip I tak layan ok...

Aku dalam duniaku




Selain kisah kucing aku yang bernama HACHIKO tu, aku memang nak selit kan sedikit pasal hobi lain aku. Tapi since aku buat blog ni pasal nak share hari-hari dengan Chiko, aku rasa macam tak kena plak nak share hobi aku yang lain.

Then aku fikir lagi."blog aku suka hati aku la kan" haha tu suara the other side as know as dark side.  Hehehe.... So selepas plus minus semua baik buruk dan aku tanya nasihat orang lama dalam pembikinan blog ni, aku buat keputusan biarlah blog ni berkisahkan kucing kesayangan aku ja... Mungkin aku akan selit satu dua episode hobi lain aku tapi aku selit jugak watak utama hero filem blog ni iaitu Chiko dalam entry tu.

Hopefully pendatang baru dalam dunia blog macam aku ni boleh berikan inspirasi kat korang di luar sana.

The next story will be published on dotdotdot date... Sekian... ♥_♥





No comments:

Post a Comment